Deklaracja dostępności
XMLTreść
Publiczna Szkoła Podstawowa nr 3 z Oddziałami Integracyjnymi im. Jana Kochanowskiego w Kozienicach zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych.
Deklaracja dostępności dotyczy strony https://bip.psp3kozienice.pl/.
- Data publikacji strony internetowej:
- Data ostatniej istotnej aktualizacji:
Stan dostępności cyfrowej
Ta strona internetowa jest częściowo zgodna z załącznikiem do ustawy o dostępności cyfrowej z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu [niezgodności i wyłączeń] wymienionych poniżej.
Niedostępne treści
Niezgodność z załącznikiem
- Na stronie https://bip.psp3kozienice.pl/artykul/3/56/nabor-na-stanowisko, https://bip.psp3kozienice.pl/artykuly/40/przetargi-zmowienia-publiczne znajdują się skany dokumentów bez alternatywy tekstowej.
- Na stronie https://bip.psp3kozienice.pl/artykul/38/34/statut-szkoly-grudzien-2020r, https://bip.psp3kozienice.pl/artykul/38/28/statut-szkoly znajduje się dokument bez tytułu zadeklarowanego w metadanych pliku.
Przygotowanie deklaracji dostępności
- Data sporządzenia deklaracji:
- Data ostatniego przeglądu deklaracji:
Deklarację sporządziliśmy na podstawie badania przeprowadzonego przez Logonet Sp. z. o. o w Bydgoszczy.
Informacje zwrotne i dane kontaktowe
Wszystkie problemy z dostępnością cyfrową tej strony internetowej możesz zgłosić do sekretariat szkoły- mejlowo sekretariat@psp3kozienice.pl lub telefonicznie 48 614 41 39.
Każdy ma prawo wystąpić z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej tej strony internetowej lub jej elementów.
Zgłaszając takie żądanie podaj:
- swoje imię i nazwisko,
- swoje dane kontaktowe (np. numer telefonu, e-mail),
- dokładny adres strony internetowej, na której jest niedostępny cyfrowo element lub treść,
- opis na czym polega problem i jaki sposób jego rozwiązania byłby dla Ciebie najwygodniejszy.
Na Twoje zgłoszenie odpowiemy najszybciej jak to możliwe, nie później niż w ciągu 7 dni od jego otrzymania.
Jeżeli ten termin będzie dla nas zbyt krótki poinformujemy Cię o tym. W tej informacji podamy nowy termin, do którego poprawimy zgłoszone przez Ciebie błędy lub przygotujemy informacje w alternatywny sposób. Ten nowy termin nie będzie dłuższy niż 2 miesiące.
Jeżeli nie będziemy w stanie zapewnić dostępności cyfrowej strony internetowej lub treści, wskazanej w Twoim żądaniu, zaproponujemy Ci dostęp do nich w alternatywny sposób.
Obsługa wniosków i skarg związanych z dostępnością
Jeżeli w odpowiedzi na Twój wniosek o zapewnienie dostępności cyfrowej, odmówimy zapewnienia żądanej przez Ciebie dostępności cyfrowej, a Ty nie zgadzasz się z tą odmową, masz prawo złożyć skargę.
Skargę masz prawo złożyć także, jeśli nie zgadzasz się na skorzystanie z alternatywnego sposobu dostępu, który zaproponowaliśmy Ci w odpowiedzi na Twój wniosek o zapewnienie dostępności cyfrowej.
Ewentualną skargę złóż listownie lub mailem do dyrekcji naszej szkoły:
- Agnieszka Woźniak - Dyrektor Szkoły,
- Adres: ul. Konarskiego 4, 26-900 Kozienice,
- mejl: sekretariat@psp3kozienice.pl.
Pomocne mogą być informacje, które można znaleźć na rządowym portalu gov.pl.
Możesz także poinformować o tej sytuacji Rzecznika Praw Obywatelskich i poprosić o interwencję w Twojej sprawie.
Pozostałe informacje
Dostępność architektoniczna
Publiczna Szkoła Podstawowa nr 3 z Oddziałami Integracyjnymi im. Jana Kochanowskiego w Kozienicach
- Publiczna Szkoła Podstawowa nr 3 z Oddziałami Integracyjnymi im. Jana Kochanowskiego w Kozienicach mieści się w dwóch budynkach: głównym budynku, w którym znajdują się sale dydaktyczne, pomieszczenia administracyjne oraz stołówka szkolna. W drugim parterowym budynku znajduje się świetlica szkolna, sala sportowa oraz zaplecze szatniowo-sanitarne.
- Do budynku głównego prowadzi wejście od ulicy Konarskiego, prowadzą do niego schody wyposażone w poręcze, brak jest podjazdu dla niepełnosprawnych.
- Do świetlicy szkolnej oraz sekretariatu szkoły prowadzi wejście znajdujące się od ulicy Konarskiego od strony bramy oraz parkingu, które jest na wysokości chodnika. Wejście do sekretariatu wymaga pokonania 5 stopni schodów w głównym budynku szkoły.
- Do sali sportowej prowadzą 2 wejścia od ulicy Konarskiego od strony bramy oraz od strony boiska szkolnego i jest na wysokości chodnika.
- W budynkach nie ma głośników, systemu naprowadzającego dźwiękowo osoby niewidome i słabowidzące, tabliczek z wypukłymi cyframi i alfabetem brajla, tyflomap, drzwi i ściany nie są oznaczone kontrastowymi pasami.
- Na terenie szkoły nie ma miejsc parkingowych dla osób niepełnosprawnych.
- Osobami oddelegowanymi do udzielenia informacji przy wejściu głównym oraz wejściu do sali sportowej, świetlicy szkolnej są pracownicy obsługi.
- W budynku głównym na każdym poziomie (parter, 1 piętro, 2 piętro) znajduje się korytarz. Do każdego piętra prowadzą dwie klatki schodowe wyposażone w poręcze. Budynek główny nie posiada windy.
- W budynku, w którym znajduje się sala sportowa oraz świetlica szkolna jest podjazd dla osób niepełnosprawnych. Przy sali sportowej znajduje się winda. Winda jest wyposażona w przyciski z alfabetem brajla. Winda nie jest wyposażona w komunikaty głosowe.
- W budynku głównym oraz w budynku, w którym jest sala sportowa znajdują się toalety dostosowane dla osób niepełnosprawnych.
- Do szkoły może wejść osoba z psem asystującym oraz psem przewodnikiem, informacja o prawie wstępu zamieszczona jest na furtkach.
- W szkole nie ma możliwości skorzystania z tłumacza języka migowego.
Dostępność komunikacyjno-informacyjna
- Jak wnioskować o tłumacza polskiego języka migowego: brak
- Aktualny raport z zapewnienia dostępności